2014. augusztus 30., szombat

7.Rész - Terv



Helló:D Kész a 7.Rész, sajnálom hogy ilyen rövid lett.:/ Még annyit; hogy szeretnék mindenkinek boldog iskolakezdést kívánni:D Utáljuk a sulit:D


Délután az íróasztalomnál ültem és gondolkoztam. Az ujjaim a fehér faanyagon doboltak, miközben a számat harapdáltam. A laptopomat felhajtva bejelentkeztem facebook-ra és rákerestem Niallre. Megakarom kérdezni tőle hogy akkor ma is átjön-e vagy ne várjak rá, mert szokása hogy meglepetésszerűen fogja magát és átjön kémiázni. Tegnap és tegnap előtt is ezt tette, bár nem bánom mert mellette nem lehet unatkozni, kivéve ha a kémiáról pampog,
mert akkor még az is jobban érdekel hogy hány kocka van egy vécépapír gurigán. De komolyan. 
Három nap telt el, azóta hogy a Payne családdal vacsoráztunk. Liam azóta nem jött suliba, ugyanis az Anyja kikérte Őt a hétre, mert fel akarják újítani az egyik szobát. Fogalmam sincs hogy miért nem inkább egy olyan munkást kérnek fel, aki ezzel foglalkozik, de nem is érdekel. Ha engem kérdeztek, szerintem még örül is hogy nem kellett jönnie suliba, mert fél tőlem. Hát félhet is! Vissza fogja kapni, velem ne húzzon ujjat, mert rosszul jár. Csak tudnám hogy mivel szívassam meg. Nem ismerem Liamet annyira, hogy tudjam mivel tudnám kikészíteni...habár..talán Niall igen. 
Egy gonosz vigyor terült szét az arcomon és rákattintottam a chatre.

Ma is meglepsz azzal hogy szólás nélkül betoppansz hozzánk, vagy ma kihagyod?:D 

Ne máár..így most nem lesz buli, mert tudsz az érkezésemről:( Na nem baj, majd valahogy megleplek;D De nem nagyon akarok ma tanulni, mert este bulizunk!! Ugye te is jössz?:)

Akkor ne tanuljunk, csak gyere át mert a hülye fejed nélkül halálra unnám magam:DD Aztán mehetnénk együtt a buliba.

Oh..tudtam hogy nem bírod ki nélkülem:$ xd Oké, akkor majd megyek.


Nevetve csuktam le a laptopomat, Niall mostanra szinte a legjobb barátom lett. Egy hét alatt még senki nem került hozzám ilyen közel, Ő viszont más. Olyan mintha már ezer éve ismerném. Mintha a nemlétező tesóm lenne. Általában amikor nálunk van, inkább csak hülyéskedünk és beszélgetünk.
A régi sulimban egy fiúval sem voltam jóban, mindegyikőjük csak az ágyba akart vinni, hogy egy éjszakára   
kihasználhassanak, én ettől pedig rosszul vagyok. Lehet hogy nem vagyok egy angyal, de ribanc sem. Azt hiszik hogy én minden második pasinak az ágyában kötök ki, miközben ez hazugság! Nagyon is tévednek, hiszen ha ez így lenne, akkor én nem lennék szűz. Csakhogy az vagyok! Igen, tizenhét évesen még nem feküdtem le senkivel, és nem is bánom!  Úgy szeretném elveszíteni, hogy szeretem az illetőt, nem pedig csak kalandból.

Lementem a konyhába és csináltam jó sok palacsintát, mivel már kezdtem unatkozni, plusz Ni is biztos éhes lesz amikor jön. Mondjuk ha így belegondolok, Ő mikor nem éhes?! 
Rögtön elmosolyodtam ahogy arra gondoltam, ahogy eszik.
- Finom illatot érzek. - szólalt meg hirtelen a hátammögül, nekem pedig kishíján kiesett a palacsintás tányér a kezemből. 
Abban a percben fejeztem be a sütést. De Niall mikor jött be? - Látom vártál. - vette ki a kezemből a tányért csillogó szemekkel. Még mindig nem tudtam megszólalni a meglepődöttségtől. - Csukd be a szád, hülyén nézel így ki. - nevetett fel, miközben olyan feje volt mint egy hörcsögnek, ugyanis már tömte is a képét. Rögtön feleszméltem, s úgy tettem ahogy kért.
- Hogy jöttél be? - értetlenkedtem. Az ajtót nem nyitottam ki, sőt, még zárva is van! 
- Mondtam hogy megleplek, ezért az ablakon jöttem. Meglepetés! - vigyorgott
rám - Ez isteni! - mondta a palira utalva. Legközelebb bezárom az ablakolat.- Felmegyünk? - bólintottam. A kezében még mindig szorongatta a tányért, és még csak a világért sem tette volna le. 
A szobámba érve rögtön leült az íróasztalomhoz és a laptopomon benyomott egy számot. Én az ágyra hasaltam és onnan figyeltem mit csinál.
- Meg akarom szívatni Liamet. - bukott ki belőlem hirtelen, mire felkapta a fejét és felvont szemöldökkel méregetett.Talán nem így kellet volna mondanom, hanem egy kicsit tapintatosabb is lehettem volna. - Elég csúnyán kínos helyzetbe hozott a családja előtt, és most szeretném visszaadni neki, csak az a baj hogy nem tudom mivel tudnám felidegesíteni. - magyarázkodni utálok, mondjuk most muszáj volt. Tényleg semmi ötletem nincs, nem ismerem annyira hogy tudjam mi zavarja Őt és mi nem. Pont ezért kell Niall, aki a legjobb barátja és mindent tud róla. Ezzel csak annyi a baj, hogy nem tudom hogy mit fog szólni ahhoz hogy a haverjával akarok kiszúrni.
- Én is szeretném megviccelni, mert egyszer Ő is ezt tette velem. - vonta meg a vállát, kishíjján leesett az állam. Képes lenne rá? - Összedolgozhatnánk. Jó móka lenne.
- Akkor találjunk ki valamit, amivel idegesíthetjük. - töprengtem. Arcomat a takarómba fúrva gondolkoztam. Pár perc csend után végül megszólalt.
- Szerintem azt hiszi, hogy járunk.  
Féltékeny, mert amikor együtt látott minket, tiszta idegbeteg lett.- vonta meg a vállát. Ezen kicsit elgondolkodtam. Liam tényleg azt hiszi hogy én és Niall.?Fura, mert én eddig nem néztem a szöszire úgy, mint egy férfira, nekem inkább olyan kisfiús Ő. - Mit nézel rajtam ennyire? - kérdezte zavart mosollyal az arcán. Hupsz, észre sem vettem hogy bámulni kezdtem, csak annyira durva hogy eddig fel sem tűnt hogy Ni tényleg helyes srác. Jó, persze nem tetszik nekem úgy, csak simán jóképű. 
Ekkor jutott eszembe egy fenomenális ötlet. A szemeim felcsillantak, s rögtön felültem. Az arcomról nem lehetett levakarni az 1000 wattos mosolyt.
- Van egy tervem! - tapsikoltam mint egy kislány - Eljátszhatnánk Liamnek hogy tényleg együtt járunk! Attól tuti begolyózna és feladná! - mint valami gonosz, felnevettem. Nialler elgondolkodva meredt maga elé, miközben a tarkóját vakargatta, majd így szólt:
- Oké. De biztos vagy benne? -vonta fel az egyik szemöldökét. Határozottan bólintottam, hisz' mi baj lehetne? Csak hülyéskedünk! Ma úgyis buli lesz Jo és Zayn házában, amit Payne tuti nem hagyna ki, ez pedig tökéletes alkalom arra, hogy visszavágjak. 
- Remélem jó színész vagy, Drágám. - kacsintottam rá, mire felröhögött és lepacsiztunk. Kíváncsi vagyok hogy mi lesz ebből.

4 megjegyzés:

  1. imádooom<333 hozd gyorsan a kovit c:

    VálaszTörlés
  2. azt a qrva gyorsan a kövit *-* tudom hogy még csak most írtad meg de én nem bírok várni :$ nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  3. Mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés