2014. augusztus 19., kedd

5.Rész - Körömlakk

Hola! Ehhez a részhez annyi a hozzáfűznivalóm hogy: no comment. Majd ti eldöntitek hogy milyen lett :D Van egy kérdésem: A kövi részt Liam vagy Ellie szemszögéből írjam? Komiban szavazzatok pls mert én nem tudom:/

Liam Payne szemszöge


Arra lettem  figyelmes hogy teljesen kiütöttem magamat, elaludtam óra közben - mondjuk ez a tanárt nem nagyon érdekli, hisz' az elmúlt egy évben teljesen kikészítették a tanulók és azóta már magasról tesz arra hogy ki mit csinál az óráján. Valami büdöset éreztem meg, olyan erős szaga volt, ami marta az orromat! Kicsi mocorgás után végre sikerült kinyitni a szemeimet, már csak az egyik kezemen feküdtem, a másik pedig Ellie felé van fektetve. Amint meglátott rögtön halkan felnevetett és elrakta a büdös üvegcsét amit eddig a kezében tartott. Lassan kihúztam magamat majd megláttam mit is tett, ameddig aludtam.
- Mi a ...? - néztem kikerekedett szemekkel a jobb kezemre, amin rózsaszín körömlakk csillogott. Ez kész! Képes volt kifesteni a ameddig én ki voltam ütve! Louis, Harry, Niall és Zayn mindig próbál megszívatni engem azonban nem nagyon szokott sikerülni nekik, nálunk ez már csak ilyen régi hagyomány, szívatjuk a másikat megállás nélkül és mindig én nyerek! Erre most megszívatott egy lány! Nem is tudom hogy most szégyenkezzek vagy inkább büszke legyek Rá. - Kérlek mond, hogy még mindig álmodom, és hogy igazából nem is rózsaszínűek a körmeim. - kértem szinte már hisztérikusan. Most keltem fel, jelenleg amúgy sem vagyok túl jó passzban plusz Ő még rendesen be is tett nekem!
- A körmeid nem, de a rajta lévő lakk igenis pink.- nevetett édesen, felettébb jó szórakozás lehet a szenvedésemnek a szemtanúja lenni, nekem viszont most nincs kedvem nevetni. Kezdek ideges lenni, miért nem a szöszivel játssza ezt? Ahogy láttam úgy is remekül elvannak egymással.
Ez az izé lejön vízzel? Már láttam ahogy Ruth lemossa a fekete körömlakkját, habár az nem víz volt. - Egyébként nagyon jól áll ez a szín! Kiemeli a szemeidet. - nyugtázta mosolyogva, majd megnyalta az ajkát. Kirázott a hideg.
- Hogy tudom leszedni? - mutattam fel a színes körmeimet neki, figyelmen kívül hagytam a beszólását.
- Acetonnal. - vonta meg a vállát, mintha csak azt kérdeztem volna hogy mennyi 1+1. Tényleg a nővérem is azt használt! Oké már vágom, az az a büdös lötty.
Ezek után már csak a csöngőt vártam, s miután végre megszólalt iszonyat gyorsasággal kaptam  fel a táskámat és indultam ki a teremből. - Hova mész? Ez még csak az első óra volt! - szólt utánam Ellie, engem viszont ez hidegen hagyott! Nem fogok itt ülni még ki tudja hány órat, amikor így nézek ki. Tekintetem össze találkozott Niall-éval, csúnyán ránéztem, majd elhagytam a helységet. A folyosón özönlöttek a gyerekek, ki kisebb, ki nagyobb könyvekkel szelte át a termeket. Néhány gólyát éppen gatyáztak, tehát ez is csak egy átlagos nap ebben a suliban. Néha már úgy érzem magamat mintha egy hangyabolyban lennék!
Jobb kezemet a farmerom zsebébe temettem és sietve szaladtam le a lépcsőn, egészen a földszinti fiú vécéig. Itt szoktam kilógni a suliból, hisz' ha a bejárati ajtót használnám elkapna a portás. Így kicsit kényelmetlenebb a kijutás, de ez van.
Már az iskolán kívül voltam, mikor megláttam Zaynt és Jot, nem úgy tűnik mintha veszekednének. Sőt, éppen csókolóznak! Biztos megint kiszöktek hogy együtt lehessenek. Már egy éve együtt vannak és egyszerűen imádják egymást! Lehet rajtuk látni is, meg a tudat hogy össze költözöl egy csajjal tizenhét évesen nem éppen a legbiztatóbb egy srác számára, Z viszont bevállalta és ahogy látom nem bánta meg.Ők az a tipikus "Zűrös Páros" mert egyikőjük sem valami jó gyerek.
- Látom kibékültetek. - nevettem fel amikor észrevettek, Zayn mosolyogva átölelte a lányt s úgy nézett vissza rám - Na és fiú lesz vagy lány a kis trónörökös? - ezt muszáj volt megkérdeznem, féltem hogy rossz néven fogják venni, azonban Ők is csak nevettek.
- Fiú.
- Lány. - mondta Jo Zayn-nel egyszerre. Rögtön egymásra pillantottak és azon kezdtek el veszekedni hogy a gyerekük fiú lesz-e vagy lány. Természetesen nem igazából vesztek össze, hanem inkább csak nem értettek egyet valamibe. Kíváncsi leszek akkor mi lesz ha Jo tényleg terhes lesz.
- Héj nyugi! -  csitítottam - Ne civakodjatok a nemlétező gyereketeken! A végén még meghallja! - simítottam végig a szöszi pocakján, miközben szemrehányó arckifejezéssel néztem a szerelmespárra. Rögtön kitört belőlünk a nevetés és rázkódó vállal, kacagva néztünk egymásra. Z hirtelen abbahagyta a nevetést és meglepődött arccal nyúlt a kezem után. Basszus! Nem figyeltem hogy melyik kezemmel simogattam meg Jo hasát és most észrevette! Nekem végem, ezt most már nem nagyon takargathatom.
- Haver, te..te meleg vagy? - kérdezte zavartan, majd a barátnőjének is megmutatta a kezemet. Még hogy én meleg? Jó vicc, csak ezzel az a baj hogy ha ez kitudódik nem fog nekem senki sem hinni! Már pedig én heteró vagyok! Ha nem lennék az akkor reggel nem az lett volna ami! Khm..
- Nem, csak Ellie alkotott ameddig én átaludtam az órát. Pont ezért is lógtam el, különben a végén még elterjed rólam az a hír hogy homokos vagyok. - horkantok fel és kihúzom a kezemet Zayn fogásábó majd ismét zsebre rakom azt. Ma a "hozzuk Liamet kínos helyzetbe nap" van, vagy mi? Reggel Ruth-val most meg ez.
- Ja. - röhögött - Akkor nagyon jó a csaj! Ez még nekem sem jutott az eszembe. - biggyesztette le az ajkait. Szinte biztos voltam benne hogy most azt bánja hogy ezt nem Ő találta ki.


Még egy kicsit beszélgettem velük, aztán siettem haza, nehogy meglásson egy tanár. A kocsiban elég nagy szerencsétlenség ért, ugyanis amikor a piros lámpánál megálltam, elfelejtettem levenni a kezemet a kormányról, így a szomszédos autóban lévő kopasz pasi meglátta a körmeimet és rám kacsintott. Mondanom sem kell hogy a szemöldökeim az egekbe szaladtak és rögtön tövig nyomtam a gázt. Meg sem álltam a házunkig, onnan pedig egyenesen Ruth szobájához mentem. Tudom hogy itthon van, mert szünet van náluk az egyetemen, szóval még vasárnapig el kell viselnem, hogy Ő itthon van és nem kell suliba mennie, míg én bent rohadok a abba a tetves terembe! Erőteljesen kopogtattam a fehér faajtóján s vártam a válaszra. Hirtelen csapódott ki az ajtó, a nővérem pedig meglepődötten mért végig.
- Hát Te? - nyögte ki végül - Lógsz, mi?
- Igen, de csak azért mert megszívattak! - emeltem fel a jobb kezemet - Szedd le légyszi. - kértem, Ő viszont csak becsukta az ajtót és nevetett. Két percig megállás nélkül rajtam röhögött, végül pedig megint kinyitotta az ajtót. - Ez nem vicces! Egy csávó rám kacsintott!
- Jó gyere, lemossuk! - húzott be a durván rózsaszín szobájába, amit én csak fintorogva néztem. Olyan a falaknak a színe mint a vattacukornak!

Végül egy kis acetonnal sikerült eltüntetnünk Ellie nyomait, csak sajnos ezen a nővérem még jó sokáig fog röhögni és van egy olyan sanda gyanúm hogy majd 'elfelejti' titokban tartani ezt a kis incidenst. Mint kiderült ma haza jön Nicola is, a legidősebb testvérünk. Igen két nővérem van, és igen, kikészítenek. Nicola a pasijával Los Angeles másik végében él, ezért nem túl sokszor szokott hazalátogatni. Ma jön át a Brown család, tehát mind a két tesóm megfogja ismerni azt a lányt aki sikeresen megszívatott engem. Hát ez remek!
Ruth és Anya lent szorgoskodtak a konyhában, biztos finom lesz a vacsora, ugyanis Anyu nagyon jól főz. Akár lehetne szakács is, de Ő inkább egy autó kereskedésben dolgozik, amit nem is annyira bánok, hisz' így megkaptam ezt a gyönyörű járgányt. Nicola késő délután érkezett meg. Leültünk a szobámba és elfoglaltuk magunkat, sokat beszélgettünk. Mesélt nekem a barátjáról -azaz az élettársáról -, Eric-ről, a munkahelyéről, meg a mindennapjairól. Jó volt hallgatni hogy folyton csak beszélt, mert már rég láttam és hiányzott. Olyan jó lenne ha egy kicsit minden olyan lenne mint régen. Apuval.
- Nicola, Liam, készülődjetek! - kiabált fel Anyu a konyhából. Kérdőn a mellettem ülő lány felé néztem. Nem jó az a ruha amiben suliba voltam? Nem az elnökkel találkozunk, hanem csak a szomszédokkal! Nicol valószínűleg megértette hogy mire gondolok mert szélesen elmosolyodott,
- Vegyél fel egy sima pólót, meg egy gatyát. - rántotta meg a vállát majd gyorsan hozzátette: - Ami nem szakadt!
Ezzel feladta a leckét! Nekem nincs túl sok olyan gatyám ami nincs elszakadva a térdénél, sőt, szerintem nincs is.
Miután egyedül maradtam kutakodni kezdtem a szekrényben, egy szürke felsőt és egy sima kék farmert vettem fel. Nem is tudom mikor öltöztem fel utoljára így! Az én stílusom a fehér póló és a fekete csőgatya, nem pedig ez! A tükör elé állva ismét belőttem a hajamat, minden szálnak tökéletesen kell állnia! A szívem gyorsan vert, a tenyerem izzadt és a levegőt is nehezen szívtam be.
Csöngettek.
Mintha ágyúból lőttek volna ki, szaladtam a bejárati ajtóhoz. A három nő már ott állt a nappaliban és várt, erősen lenyomtam a kilincset, s szembe találtam magamat egy középkorú férfival és Ellie-vel. Hol van az Anyja? Testvére(i)?
- Jó estét! - köszörültem meg a torkomat - Liam Payne vagyok! - mosolyogva nyújtottam kezet a férfinak aki elfogadta az üdvözlésemet és kezet ráztunk.
- Én Dominic Brown vagyok, Ő pedig a lányom Ellie - mutatott a mellette álló személyre. A Szívemen egy fekete latex nadrág és egy kék top virított, míg Dominic-on egy öltöny szerűség.
Behívtam Őket majd a családom többi tagjaival is megismerkedtek. A vacsora asztalhoz ültünk; a két asztalfőnél Dominic és Anya ült, a két nővérem egymás mellett, én pedig Ellie job oldalán foglaltam helyet. Kezdetét veheti "Liam kínos helyzetbe hozza Elliet" nevű játék.
Most aztán vissza kapod!


Komizni, feliratkozni ne felejts el;)

8 megjegyzés: