2014. augusztus 14., csütörtök

4.Rész - Peches vagyok.

Hellóóó! Ez a rész szerintem kicsit más lett mint a többi - főleg mert Liam szemszögéből lett írva -, szóval nem tudom hogy milyen lett. Nem is húzom tovább az időt:)
UI: A kövi rész is Liam szemszögéből lesz.


Liam Payne Szemszöge
A szoba teljesen sötét volt, csak egy csöppnyi fény van, amit a holdnak köszönhetek. Mi történt? - kérdeztem magamtól. Ez nem az én szobám! A hófehér ajtó lassan kinyílt,  így megláttam Elliet. Egy kis fekete koktélruhában volt, szemei nem voltak kisminkelve, mégis oly' gyönyörű. Felém lépkedve halványan elmosolyodott, a szívem hevesebben kezdett verni. Tényleg, mi történt?
Bal kezével megsimította a tarkómat és magához húzva, egy édes csókban forrtunk össze. Annyira hihetetlennek tűnt ez az egész, rögtön magamhoz húztam és vadul faltuk egymás ajkait.- Akarlak. - duruzsolta és rögtön lekapta rólam a felsőt. Én sem tétováztam, a kis ruhája egy percen belül már a földön landolt, nekem pedig tökéletes rálátásom lett a testére. Ismét csókcsatát vívtunk, közben pedig az ágyhoz toltam. Kezemmel végig jártam a  testét, Ő pedig halkan sóhajtozott, kezeit levezette egészen az övemig. Megszívtam a nyakát, s akkor megéreztem a mancsát az érzékeny pontomnál. 

-It might seem crazy what I'm about to say
Sunshine she's here, you can take a break - hallottam meg Pharrell Williams hangját, amint a telefonomból üvöltve énekelt. A szemeim hirtelen pattant ki, a levegőt hatalmas kortyokban vettem. Csak egy álom volt! Egy kibaszott jó álom! Ó, bárcsak megtörténne, mondjuk szerintem ez egész sanszos. Nem fog ilyen történni, mert Ellie szépen a tudtomra adta hogy kopjak le, pedig a lányok engem nem szoktak elhajtani! Sőt, egy csomószor Ők hívnak engem randira, ami szerintem elég fura, amondó vagyok hogy a férfinak kell megtennie az elő lépést én pedig megtettem Ellie felé - még ha nem is túl illedelmesen.
Felültem az ágyon és egy sóhaj hagyta el a számat. Olyan fura ez a lány, más mint a többi.
Lassan lépkedtem ki a szobámból és egyenesen a mellékhelységhez indultam volna, ha nem futok bele a nővérembe, Ruthba.
- Látom jót álmodtál! - emelte a kezét a szájához és ott nevetett, én is az ágyékomra vezettem a tekintetemet, és akkor vettem észre hogy egy hatalmas dudor éktelenkedett ott - Remélem a mosdóba indulsz, mert én így nem vagyok hajlandó egy asztalhoz ülni veled. - nevetett még mindig, én pedig már szinte futottam az említett helységbe. Hát ez nagyon kínos volt! Ez még soha nem történt velem, persze már álmodtam ilyen erotikus dolgokról, akkor viszont akkor nem volt merevedésem! Lehet hogy ezt csak Ellie váltja ki belőlem?!



Miután elkészültem, a konyhába battyogtam ahol az én drága, tapintatos nővérkém reggelizett. Fogtam egy pirítóst és leültem mellé. - Na, lenyugodtál? - vigyorgott rám a szőke tincsei mögül.
- Mondták már hogy gonosz vagy? - tudakoltam, miközben kávét öntöttem a kék bögrémbe. Szeretem Ruthot, Ő is engem, csak imádjuk szapulni a másikat. Ahhoz képest hogy 20 éves, úgy viselkedik mint egy kis tini.
- Igen, te voltál az! - mosolygott rám - Én pedig ettől függetlenül nyugodtan alszom. - amikor észrevette hogy nem mosolyodtam el a viccén, elkomolyodott. - Mivan öcsi? Valaki talán elrabolta a szívedet? - mosolygott, én pedig nem válaszoltam - Miért nem szerzed meg a csajt?
- Ugyan már! Csak egy napja ismerem és elhajtott a fenébe! - túrtam a hajamba elkenődve. Fogalmam sincs mit kéne csináljak, hisz' ez röhej! Tegnap óta ismerem, mégis többet látok benne mint egy átlagos lány! Tiszta hülye vagyok!
- Ez most komoly? Ennyi? Mi van az én tökös kisöcsémmel, akit eddig nem érdekeltek az akadályok, aki minden áron megszerezte a lányt!? Hm? - akadt ki teljesen. Ezt bírom Ruthban, mindig tudja mit kell mondania, most viszont valahogy még ezzel sem dob fel. Vissza utasított! - Nem adhatod fel, Liam! - fogta meg a kezemet bíztatás képpen. Talán igaza van, nem adhatom fel. Csak most úgy lehangolódtam, semmihez nincs kedvem, főleg nem suliba menni! Ellie ott ül mellettem és én nem csinálhatok semmit, szerintem Ő csak egy sima szoknyapecérnek tart, mondjuk mi másnak is tartana, hiszen én így állítom be magamat, mert így menőbb leszek. Utálom ezt az egész színjátékot, hogy az emberek azt hiszik hogy nincs bennem semmi, hogy én csak egy jó test meg egy szép arc vagyok! Semmit nem tudnak rólam!
- Tökmindegy. - mondtam halkan és ezzel le is zártam a beszélgetést, a tányéromat és a bögrémet a mosogatóba helyeztem, a táskámat a vállamra kaptam és elhagytam a házat. A szomszédos házban nem láttam mozgást, biztos elindult már. Bepattantam a kocsiba és rögtön indultam is a terror házába, akarom mondani a suliba. Szememmel folyton az utat fürkésztem, hátha látom a szőke szépséget. Szerintem nem is igazi szőke, legalábbis ezt onnan gondolom, hogy nekem a barnák jönnek be. A szőkéket annyira nem csípem, mert a legtöbb olyan pökhendi. Legalábbis a suliban.
Bekanyarodtam az iskola parkolójába, majd bezártam a Range Rovert. Meglátva Harryt és Lout hirtelen oda rohantam hozzájuk. Valami nagyon vicces lehetett, mert Hazzának már a könnye folyt a röhögéstől.
- Csá haver - köszönt nekem - Ezt hallanod kell! Zayn azt hitte hogy Jo terhes, tudod mostanában mindig rosszul van, és Z totál kiakadt hogy nem szólt neki és veszekedtek, közben meg kiderült hogy Jo csak beteg. - vihogott a fürtöske - Látnod kellett volna, iszonyatosan viccesek voltak! - törölgette a szemét és Louis is vele nevetett. Én azért egy kicsit sajnálom Őket, elvégre összevesztek a semmin. Most mondjuk ez érdekel a legkevésbé. Beszélni szeretnék Ellievel, amíg még van merszem randira hívni. Később már nem biztos hogy lesz.
- Aha, ez tényleg vicces. Nem láttátok véletlenül az új csajt? - próbáltam semleges hangon kérdezni, a két srác viszont nem nagyon értette hogy kit keresek. Komolyan ekkora a memóriájuk? - Aki tegnap jött, szőke, dögös és te még be is próbálkoztál nála. - néztem megsemmisülve Louisra, neki pedig látszott a megvilágosodás a képén.
- Ó, már tudom. - mosolyodott el büszkén. Ez totál hülye, büszke magára, csak azért mert emlékszik valakire. Ezért is bírom Őket. Mindig megmosolyogtatnak. - Nem, nem láttam. - váltott komolyra és megrántotta a vállát. És már megint elment két perc az életemből, hiába.
Inkább fogtam magamat és bementem az épületbe, valószínűleg már a teremben van, s mivel nemsokára becsöngetnek sietnem kell.
Kettesével vettem a lépcsőfokokat és végül felértem a teremhez. Ott állt Niall mellett és beszélgettek. Mosolyogtak. Megtorpantam, arcomra csalódottság ült ki, az összes bátorságom pedig füstként szállt ki belőlem. Lelki szemeim előtt láttam ahogy kirepül az ablakon a nagy semmibe.
Elkéstem.
Lehunytam a szememet és úgy fújtam ki a levegőt, ilyen az én szerencsém. Nekem miért nem megy soha semmi az életben? Elveszítettem az Apámat, a hitemet és a bizalmamat az emberekben. Olyan nagy kérés lenne, hogy csak egy kicsit legalább boldog legyek? Igen? Nem azt kértem hogy milliomos legyek, vagy hogy egy szupermodellel járjak, nem, én csak egy kis boldogságot szeretnék az élettől. Nem tettem semmi rosszat amivel ezt érdemlem!
Figyelmen kívül hagytam a két szőkét és komoran bementem a terembe és levágódtam a padunkba. Még hallottam ahogy Niall utánam szól, a hangjából tudtam hogy mosolyog, tehát nem hiszem hogy épp bocsánatot akart kérni amiért elveszi a csajt aki nekem jön be.
Megszólalt a csöngő, úgyhogy mindenki bejött és helyet foglalt. Ni padjára néztem, engem figyelt, tekintete érdeklődést mutatott. Az a baj, hogy Ő a kisfiús kinézetével hódít, azaz ha bepróbálkozik egy lánynál, meg is kapja. Semmi esélyem.
- Liam - hallottam meg Ellie hangját mellőlem, ránéztem - Minden oké? - kérdezte óvatosan. Látta rajtam hogy valami bajom van, én viszont nem válaszoltam. Mikor megpillantottam rögtön az álmom jutott eszembe, ó, ilyen nincs!
A fejemet a kezeimre hajtottam, semmi nem oké. Egy peches balfasz vagyok. Ennyi.
Az óra megkezdődött, viszont nem néztem fel. Szemeimet lehunyva tartottam, s éreztem hogy elfogok aludni.

8 megjegyzés:

  1. Rózsaszirmom!
    A rész jó lett, de ez most mellékes.
    Pár dolog, amit gondolj át: Nem vagy profi blogger - Más, a szinteden álló blogger általában a 10-15. részig egyáltalán nem kap kommentet - Magadnak írj, ne másoknak! - Ha nem azért írsz, mert szereted, élvezed, hagyd is a fenébe! Nem kényszer. - Ha valaki rátalál a blogodra, és elolvasgatja a modulokat is, meg ezeket a rész előtti szösszeneteket az jön le neki, hogy Divatblogger vagy - Lassan én is kezdem azt hinni, hogy az vagy - Gondolkodj el! Vajon miért nem jön annyi visszajelzés? Mert nekik nem tetszett annyira a rész. Nem azt mondom, hogy az olvasóidtól függj, sőt! Tudod mi erről a véleményem. Azt mondom, ne akard rögtön abbahagyni a blogod, mert kevesebb kommentet kapsz! - Alapszabályom: Olyat írj, amilyet te is szívesen olvasnál! -> te ezt betartod?
    Ettől függetlenül bírlak, csak számomra nagyon zavaró a hozzáállásod.... Gondolkodj el azon, amit leírtam!
    Lexa xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedvesem!
      Nem akarok senkit rákényszeríteni arra hogy kommenteljen, csak egyszerűen idegesít hogy nem tudom hogy jól vagy rosszul csinálom e a dolgokat. Örülök ha kapok pár visszajelzést, mert akkor tudom hogy az az olvasó mit gondol, ezért is szeretném ha minél többen leírnák a véleményüket és ellátnának egy kis építőkritikával:)

      Törlés
  2. Szia! Ma kezdtem el a blogot és nekem nagyon tetszik! Szerintem jól írsz és semmi kép se hagyd abba! Egyetértek az előttem szólóval. Ne írj ha nem akarsz vagy nem szívesen csinálod!
    Azért remélem még nem fejezed be! Hozd a kövit!
    Xoxo: Lia:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm örülök hogy tetszik. Nem fogom abbahagyni, mert én az írás nélkül nem tudnék élni:)

      Törlés
  3. Nagyon joo!!*----* Remélem Liam-é lesz a csaj:33 Siess a kovivel!!

    VálaszTörlés
  4. Sztem is nagyon jó, de én viszont Niallnek szurkolok :DD és igen siess a kövivel :)

    VálaszTörlés