2014. augusztus 4., hétfő

2.Rész - Perverz Ötös

Helló! Itt is van a 2.Rész, köszönöm az eddigi visszajelzéseket, remélem most sem hagytok cserben:) A facebook csoportot pedig megcsináltam, de aztán inkább hagytam is, mert szerintem felesleges, itt úgy is mindent megtudtok, de ha kérdésetek van, vagy bármi, ITT van a facebook felhasználóm. Írjatok bátran! :)A 4.Részt valaki más szemszögéből szeretném írni. Szerintetek kiéből írjak? :)

/2.Rész - Perverz Ötös/


Boldogan kaptam fel a táskámat a csengő hallatára, egész órán nem szóltunk egymáshoz Liam-mel. Az osztályfőnök Mr.Wilson - mint kiderült - irodalmat tanít, amit pedig imádok. Kiértem a folyosóra és sóhajtva a hajamba túrtam. Na most mi lesz? Én nem bírom ki hogy Liam ül mellettem, mert totál zavarba hoz. Az osztályunk huszonhárom fős és alig van fiú, bezzeg nekem pont jutott egy. Bementem a női mosdóba, valaki azonban elgázolt.
- Nézz a szemed elé szöszi! - förmedt rám a csaj aki nem mellesleg az osztálytársam, vállig érő festett szőke haja van és barna szeme. Hasa teljesen kikandikál a pólója alól, ezzel felfedve barna bőrét.
- Azt talán neked kéne, ugyanis Te jöttél Nekem. - vágtam vissza. Egy kis ideig farkas szemet néztünk, amit végül megunt és érdeklődve végig mért. Arcán egy mosoly keletkezett. Barátságos mosoly.
- Tudod mit? Bírlak, kiállsz magadért és ez tetszik. - kacsintott rám - Én Jo vagyok. - mutatkozott be én pedig értetlenül néztem. Jo? Jo mint Jordan, vagy mi? - Jocelyn Cook a teljes nevem, csak utálom ha Jocely-nak hívnak.
- Ó. Már értem. Ellie vagyok.
- Tudom. Találkoztál már a Szexi Ötössel? -tudakolta vigyorogva. Szexi Ötös? Az meg mi a bánat?
Megráztam a fejemet. - Ők a suli legnépszerűbb srácai, ketten a mi osztályunkba járnak. Liam Payne, aki melletted ül és aki egyel előttetek ül. Szőke kék szemű Ír srác, iszonyat helyes és állítólag nagyon jó az ágyban! Niall Horan-nak hívják. A másik három a szomszédos osztályba jár - kilesett a vécé ajtón és engem is maga mellé húzott - Látod a kék szemű srácot, akinek barna, kócos haja van és nevet? Ő Louis Tomlinson. A fekete pólós, szakadt csőnadrágos göndörke Harry Styles és a fekete hajú, barna szemű isten császár pedig a barátom, Zayn Malik. - suttogta és oda szaladt az említett sráchoz. Zayn mosolyogva figyelte és megcsókolta, sugárzott belőlük a boldogság. Lehet hogy ez ragályos, mert hirtelen mindenki mosolyogni kezdett, még én is.
Liam abban a percben jött ki a teremből egy szőke hajú sráccal beszélgetett. Biztos Ő Nick! Vagy..jaj de hülye vagyok! Nem Nick hanem Niall! Most hogy így néztem ezt az öt srácot, nyugtáztam magamban hogy tényleg irtó szexik.
Vissza akartam menni a terembe de akkor utánam szóltak.
- Cicus, én általában ha vécében vagyok, akkor inkább dugok, mintsem füvezzek és elgondolkodtam azon hogy mehetnénk egyszer együtt is, de akkor az én módszeremet használjuk, jó? - hátra fordultam hogy szemügyre vegyem azt a tahót aki ezt mondta, majd megláttam Louis vigyorgó fejét. Mindenki minket nézett. Ennél hülyébb szöveget már rég hallottam.
- Majd beszállhatok? - tudakolta a göndör fürtös.
- Hazza, neked barátnőd van! - szólt rá Niall és akkor megcsapta a fülemet az Ír akcentusa - Különben is, Ő az enyém! - kacsintott rám, az én szemöldököm pedig az egekbe szökött. Komolyan megtörtén ez? Kisajátítanak, úgy hogy én is itt vagyok?! A pofám leszakad. - Egyébként hol laksz Ellie?
- A szomszédom. - szólalt meg Liam féloldalasan mosolyogva. Nem is vagyunk szomszédok! Vagy..? Ők az új lakók? - Ma az Apukája át hívott minket vacsorára. - folytatta a srácoknak meg felcsillant a szeme - És ti nem jöhettek! - tette hozzá gyorsan. Még Zayn és Louis beszélt valamiről, azt viszont nem hallottam. Szédülni kezdtem, az összes szó egybefolyt és eltorzult, mintha víz alatt lennék, levert a víz. Ma Liam a házunkban lesz, a tulajdon Apámmal fog megismerkedni és belép a magánszvérámba! 
- Héj, lesz pénteken egy buli Nálunk, eljössz? - zökkentett ki a sokkból Jo és mellette Zayn mosolygott. Most ismertem meg és máris buliba hív? A fülemben víz hangzott a 'Nalunk'? Ez mit takar?
- "Nálunk"? - ismételtem meg a szavát. Eléggé úgy hangzik mintha együtt laknának a mellette álló sráccal.
- Aha, össze költöztünk Zayn-nel. - mesélte vígan. Hisz tizenhét évesek! Én a szülei helyében tuti nem hagytam volna ezt nekik. Jo megadta a telefonszámát és a címüket, majd tovább nevetgélt Zayn-nel. Nem törődve a srácokkal, vissza mentem a terembe és elkértem az első padban ülő - mint kiderült - Bruke-tól az órarendjét. Leültem és másolni kezdtem, majd vissza adtam a tulajdonosának. Brukenak rövid fekete, fiús haja volt, zöld szeme és füstösen volt kifestve. Jó ember ismerő vagyok, Ő pedig nem tűnik rossznak. Inkább csak csendes. A csengő szakított ki a gondolataim közül. Helyet foglaltam a leghátsó padban és vártam a tanárt. Liam és Niall lépett be az ajtón s leültek. Az utóbb küldött felém egy szívdöglesztő mosolyt én pedig csak a szememet forgattam. A mellettem lévő srácra néztem és bizsergést éreztem a bőröm alatt.
- Na, kibeszéltétek hogy kijé is vagyok? - kérdeztem arrogánsan de az arcom mosolygott. Ő felém nézett és megérintette a kezemet, akkor láttam csak meg elősszőr a tetoválásait, amiket ámulattal vizslattam. Nekem is van egy kis tetkóm a fülem mögött, egy hangjegy.
- Ugyan Szívem, hisz' nem vitás, hogy az enyém vagy. - közölte mintha ez csak egy egyszerű tény lenne s levette rólam a mellső végtagját. A bőröm égett ott ahol az előbb megérintett, nem kéne ilyeneket kiváltania belőlem! A fejemet tehetetlenül a padba vertem, e percben pedig csapódott az ajtó és egy középkorú nővel találtam szembe magamat - teszem azt a kémia tanárral. Magas, vékony vörös hajú nő, akin látszik hogy húsznak akar kinézni. Liam felkuncogott amikor meglátta, de ezzel nem volt egyedül, Niall is ezt tette.
Felhúzott szemöldökkel vizslattam a két srácot. A szőkeség beletúrt a hajába és inkább lehajtotta a fejét, a válla rázkódásán viszont lehetett látni hogy még mindig nevet. Amikor pedig felnézett, Liam rá bandzsított, amitől mégjobban röhögtek. Nagyon érdekelne hogy mi ilyen szórakoztató. A tanárnő kiszúrt engem és bemutatkozott: Kendra 
Collins. Az óra borzalmasan lassan telt, a kémia a legutáltabb tantárgy számomra ezen pedig senki és semmi nem tud változtatni. Még a hideg is kiráz tőle, ez pedig a jegyeimen is látszik, sajnos. A baloldalamon mocorgást észleltem majd felém csúsztatott egy cetlit.
"El ne aludj, szívem. Látom élsz-halsz a kémiáért:D" - olvastam. Miért hív így? A kezembe vettem a tollamat és vissza írtam neki.
"Ne nevezz így. Utálom a kémiát! De gondolom téged is rohadtul érdekel. Egyébként, óra elején min nevetettek?" - firkantottam le és felé csúsztattam. Liam a olvasni kezdte és elmosolyodott. A tolla egy kattanással jelezte hogy készen áll az írásra és ekkor megszólalt a csengő. 
- Talán majd máskor elmondom! - állt fel hirtelen és kiment. A francba! Tesi óra lesz, ezért mindenki a termet készüli elhagyni, én is mentem volna ki, ha Mrs.Collins nem szól utánam és Niall után. Megvártuk míg csak hárman leszünk a teremben.
- Ellie, megnéztem a jegyeidet és muszáj javítanod, különben meg kell hogy buktassalak - kezdte, nekem pedig görcsbe rándult a gyomrom - Ezért is szeretném megkérni Niall-t hogy korrepetáljon téged. Niall kitűnő kémiából. - tette a kezét boldogan a szöszi vállára. Nem is tudtam hogy az okosok is lehetnek menők, habár iluen külsővel..
- Muszáj? - kérdeztem már kicsit hisztérikusan. Már csak az hiányzik hogy órákat töltsek vele kettesben. Ez nagyon nem az én napom. Mrs.Collins bólíntott. - Jó.
- Én is benne vagyok. - mosolygott Niall és telefonszámot cseréltünk. - Akkor majd megyek. - kacsintott rám és elhagyta a termet. 



Komizni ne felejtsetek el!;)

15 megjegyzés:

  1. Jó lett szokás szerint. :) Csak így tovább. Várom a kövit.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Húúú hát engedd meg h elmondjam a véleményem :D
    Elsőre úgy kattintottam a blogra, hogy jajj, megint egy 1D-blog, a fene egye meg, hogy sose fogynak el, de iszonyat unatkozom, jó lesz ez is. Tehát rákattintottam, és elsőre a fejléc fogott meg, nagyon egyszerű színekkel nagyon szép, tetszetős fejlécet csináltál. Mondjuk az óra nekem egy kicsit "sablonos" már a fejlécekben, de nagyszerűen illik ebbe a környezetbe, ahogy a betűtípusod is. Aztán elkezdtem olvasni az első fejezetet (azért ezt mert nem vettem észre a prológust, figyelmetlen voltam) és azt kell hogy mondjam, tetszik. A történet egy kicsit szokványos (új suli ahova a kedvenc banda is jár) de az írásmódod szerintem elragadó, nagyon szépen, választékosan írsz. Utána olvastam a prológust, mert akkor vettem észre :D Ami szintén nagyon jó. Nem árul el sokat, de valamennyit mégis, és az is szépen van megfogalmazva. Ugyanígy voltam a második résszel is, nagyon tetszett. Én személy szerint nem tudom kinek drukkoljak mert a történetben mindkét srác szimpi :D szóval hajrá valamelyiküknek és nekd is, hogy folytasd ezt a történetet! Plusz van egy olvasód ami azért nagy dolog, mert ez az első (és azt hiszem egyetlen) 1D blog amit követek! :D
    xxWerewolf

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Werewolf! Nagyon köszönöm a pozitív visszajelzést, örülök hogy tetszik. A fejléc nem az én munkám, hanem megkértem valakit hogy csináljon nekem egyet. Remélem nem okozok majd csalódást! :)

      Törlés
  3. Nagyon jó sioess a kövivel!! :))

    VálaszTörlés
  4. Rózsaszirmom!
    Az első, és egyben legfontosabb: Felőlem Ellie beleszerethet bárkibe, de előbb-utóbb Niam-et össze KELL hoznod!
    A részről pedig... Élvezet volt olvasni. Megint azt éreztem, mintha én is egy lennék az ottaniak közül. Teljesem megértem és átérzem Ellie gondolatait. Az ötös fogatról annyit mondanék, hogy jól vezetted be őket a történetbe, jobbat én se tudtam volna. Az ír szöszi karaktere eddig a legszimpatikusabb, talán azért, mert eddig ő az, akinek be lett bár mutatva a karaktere, mégsem túlontúl nyomulós, és nálam plusz pont, hogy okos! :)
    Még így a végére egy pár gondolat: Csinálj egy "Fejezetek" oldalt, és csináld meg, hogy onnan könnyedén be lehessen jutni egy-egy fejezethez! Illetve még valami, ami nem konkrétan a történethez kapcsolódik, sokkal inkább hozzád: Ne azért írj, hogy olvassanak! Magadnak írj, olyat, amilyet te is szívesen olvasnál, és az mindennél több embert fog vonzani! Akkor lehetsz igazán jó író, ha elsősorban azért írsz, hogy kikapcsolj, hogy kizárd a külvilágot, vagy mert szimplán élvezed!
    Lexa xx

    VálaszTörlés
  5. Kedvesem! Köszönöm a jó tanácsokat, és a pozitív visszajelzést, boldoggá tetted az estémet. A tanácsaidat majd megfogadom, csak általában telefonról írok és ritkán jutok géphez.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Hú, nagyon jó!:) nem is tudom mit írhatnék, egyszerűen imádom! Először, amikor elolvastam a fejezet címét, (Perverz ötös) az volt az első reakcióm, hogy: "Mi van?!:o" de így, végig olvasva, már ez a reakcióm: "Hmm..." kb. ennyi. :'D Nagyon jó! Várom a folytatást!:)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm:) A cím mindig fontos hogy felkeltsék az ember figyelmét ;D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó nekem már most nagyon tetszik a blogod gyorsan a kövit:))

    VálaszTörlés
  10. Köszi:) ma vagy holnap felkerül;)

    VálaszTörlés